نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدیدترین اقدام هیگواین برای ماندن در تورین

جدیدترین اقدام هیگواین برای ماندن در تورین

 

داستان ماندن یا رفتن گونزالو هیگواین هنوز ادامه دارد و ال‌پیپتا برای پیچیده‌تر کردن این ماجرا دست به اقدام جدیدی زده است.

 

این مهاجم 31 ساله که پس از سپری کردن دو نیم‌فصل نه‌چندان موفق همراه با میلان و چلسی، مجدداً به تورین و جمع بیانکونری برگشته، به‌هیچ عنوان حاضر به ترک مجدد این تیم نیست و تمام پیشنهادات خود را رد کرده است. هیگواین و مدیر برنامه‌هایش (برادرش نیکولاس) پیش‌تر عنوان کرده‌ بودند که می‌خواهند همراه بانوی پیر بمانند و این خواست را بارها قبل از شروع تمرینات پیش‌فصل و حتی همزمان با شروع تور تابستانی و بازی‌های تورنمت بین‌المللی قهرمانان در شرق آسیا اعلام کرده‌اند.

 

در این بین تیم رم که مشتری جدی این مهاجم آرژانتینی است تمام تلاش خود را برای راضی کردن او انجام داده است. از وعده اعطای بازوبند کاپیتانی تا اقدام مستقیم سرمربی جدید فونسکا برای خاطرنشان کردن ارزش‌ها و اهمیت ال‌پیپیتا برای پیوستن رم.

 

هیگواین که حضوری با شور و انگیزه در تمرینات پیش‌فصل داشته، برای ماندن در تورین نیز دست به‌کار شده است و آنطور که IlBianconero گزارش داده، جدیداً یک منزل مناسب در تورین پیدا کرده و آماده است هرچه سریع‌تر از منزل قبلی خود در لندن نقل مکان کرده و راهی شمال ایتالیا و شهر تورین شود. طبیعی است پیدا کردن منزل در تورین به معنای حضور قطعی او در یوونتوس نخواهد بود، اما این کار او نشان‌دهنده خواست و علاقه جدی هیگواین برای بودن در جمع سیاه و سفیدها است.

 

گفتنی است مدیران باشگاه درصدد هستند تا گونزالو هیگواین را راضی به ترک یوونتوس و رفتن به جمع جالوروسی‌ها کنند. چرا که پیشنهاد رم برای به‌خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی از نظر سران یوونتوس بسیار مناسب به نظر می رسد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: